Spark 930 to bezsprzecznie jeden z najpopularniejszych rowerów z pełnym zawieszeniem w ofercie SCOTTa. Doskonały stosunek ceny do jakości to tylko jedna z wielu jego zalet. Wersja na sezon 2023 przygotowana została w dwóch charakterystycznych kolorach - ciemno zielonym i białym. Nowa odsłona tego niezwykle popularnego rumaka zbudowana została na tej samej karbonowej ramie, co jego kuzyni z oznaczeniami 910 i 920. Charakterystyczny dizajn od razu wyróżnia ten rower z tłumu. a jego właściwości jezdne dają Ci przewagę na szlakach.
Jak przystało na rower SCOTT z pełnym zawieszeniem amortyzator i damper obsługiwane są przez TwinLoc dla doskonałej kontroli nad 130 mm skokiem widelca i 120 mm ugięciem dampera. Na pokładzie nowego Sparka 930 nie mogło zabraknąć wysokiej klasy osprzętu z grup Shimano XT i SLX oraz dobrych, 4-tłoczkowych hamulców.
Szukasz dobrej klasy roweru górskiego z pełnym zawieszeniem, który poradzi sobie na górskim szlaku i lokalnych zawodach XC, a przy tym niesamowicie dobrze wygląda? Zdecydowanie musisz poznać się ze Sparkiem 930!
- Rama:
- Główny trójkąt Spark Carbon HMF z wahaczem z aluminium 6011,
- Technologia Zintegrowanego zawieszenia, Flex Pivot / Regulowany kąt główki, System integracji przewodów Syncros, BB92 / Interfejs UDH / 12x148mm z linia łańcucha 55mm
- Widelec:
- FOX 34 Float Rhythm Air Grip, 3-tryby / oś Kabolt 15x110mm / 44mm offset, Stożkowa rura sterowa / Blokada / Regulacja tłumienia / 130mm skoku
- Amortyzator (Tył):
- FOX NUDE 5T EVOL Trunnion,
- Dedykowany dla SCOTT ze zmianą skoku i geometrii, 3 tryby: Blokada-Kontrola Trakcji-Zjazd, Powiększona komora powietrzna / DPS / Regulacja tłumienia / Skok 120-80-Blokada / T165X45mm
- Zdalne sterowanie:
- Technologia SCOTT TwinLoc 2, Zdalna obsługa zawieszenia i sztycy regulowanej, 3 tryby zawieszenia
- Stery:
- Syncros Acros - System regulacji kąta i prowadzenia kabli HS, Regulacja kąta nachylenia główki +-0,6°, ZS56/28,6 – ZS56/40 MTB
- Przerzutka (Tył):
- Shimano XT RD-M8100 SGS, Shadow Plus / 12 biegów
- Hamulce:
- Shimano Deore M6120 4 tłoczkowe, tarczowe Shimano SM-RT64 CL / F&R 180mm
- Manetki:
- Shimano Deore SL-M6100-IR / Rapidfire Plus, obejma Ispec EV
- Korbowód:
- Shimano SLX FC-M7120-1 / Hollowtech 2, 55mm CL / 32T
- Oś korbowodu:
- Shimano BB-MT500 / shell 41x92mm
- Kierownica:
- Syncros Fraser 2.0 DC Alloy 6061 D.B., mini Rise / back sweep 8° / 760mm, Chwyty przykręcane Syncros Performance XC
- Mostek:
- Syncros DC 2.0, Syncros Cable Integration System,
- 0° rise / 6061 Alloy / 31.8mm / 1 1/8”
- Sztyca:
- Regulowana Syncros Duncan 2.0, 31.6mm / S & M - 125mm / L - 150mm / XL - 170mm
- Siodło:
- Syncros Tofino 2.0 Regular, pręty CRMO
- Piasta (Przód):
- Formula CL-811 / 15x110mm
- Piasta (Tył):
- Formula CL-148M / 12x148mm / Micro Spline, Oś Syncros z wyjmowanym narzędziem imbus 6mm, T30 i T25
- Łańcuch:
- Shimano Deore CN-M6100
- Kaseta:
- Shimano Deore CS-M6100-12 / 10-51 T
- Szprychy:
- Stainless Black 15G / 1.8mm
- Obręcze:
- Syncros X-30SE / 32H / 30mm, Tubeless ready
- Opona (przód):
- Schwalbe Wicked Will 29x2.4” EVO,
- Super Race / TLE / 67EPI / Addix Speed Soft
- Opona (tył):
- Schwalbe Wicked Will 29x2.4” EVO,
- Super Race / TLE / 67EPI / Addix Speed Grip
- Orientacyjna waga:
- 13,5 kg (tubeless)